Dags att skriva om något glatt...

En kompis läste min blogg och jag fråga vad han tyckte, han sa då till mig att det jag skrev i min blogg oftast var ledsamt, inte glatt och roligt. Därför ska jag börja skriva mer om det som gör mig glad.
En stor och viktig sak i mitt liv som gör mig glad, förutom min familj, mina vänner osv. Det är musik.
Musik är något som alltid gör mig glad, även när jag är som mest ledsen. Genom att sjunga blir jag glad, även om det ibland låter riktigt förskräcklig, så spelar det ingen roll, det är en del utav mig, den delen som gör mig mest glad...
vad gör dig glad? Nåt som du helt klarar av på egen hand?
visst känns det bra.. att du själv kan skapa lyckan du behöver iallafall till en viss del.
Lycka... det är nåt vi behöver oavsett hur mkt lycka vi egentligen får... bara lite... då får vi hopp så vi orkar kämpa på för att få ta del av nästa lyckorus. Det kommer ju ibland tar det bara väldigt lång tid.. ta då å sjung.... oavsett hur ialla det låter... oavsett hu roligt det ser ut....spelar ingen roll. Musik o s¨ång gör mig glad... ;) å det är ju allt som spelar roll hehe.... Lycka.

Det är mycket ssång å musik kan ändra på...idag är jag glad.... imorgon akn jag ju va ledsen.... men det tar vi imorgon:=
Idag 'är idag CARPE DIEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0