resan

Nu sitter jag  gå framför datorn ca 1 timme innan jag ska ta bilen till flygplatsen för resan till Skottlan.
Är rätt så närvös men allt ska nog gå bra. lite oroad över att väsan väger 19,9kg men max vikten är 20, så jag klarar mig nog.
Allt packat och klart nu ska jag bara göra min sista Naturkunskaps läxa innan jag åker.
Denna vecka har gått så extremt fort, men nu känns det som om det går rätt långsamt.

Flyget går från linköping till amsterdam och sedan från asterdam till Edinburgh.
På flygplatsen ska våran handledare möta oss och ta oss till vårat boende.
Jag och Zab ska bo på ett vandrarhem , det ska bli jätte roligt och jag kan knappt vänt!
hoppas allt blir bra!


nu måste jag kila iväg och plugga naturkunskap!
skriver mer inom några dagar!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0