Glasgow

Hej!

nu ar vi hemma fran en dag i Glsagow. vadret var ratt mulet men det gjorde inte sa mycket.
Bussresan tog ca 1timma och 20 minuter. kortare tid an vad vi trodde sa det var ratt skont.
nar vi val var framme var det dags for en lunch, vi hittade en mysig liten pub/resturang. det var jatte god mat, jag rakade dock missa och bestallde in valstekt kott, det vaar inte sa bra gjort men, men.

sen gick vi en svang och tittade, jag letade efter en butik som heter Primark|!!
som jag hade fatt tips om att den skulle vara blillig och bra.
vi letade och letade och tillslut hittade vi det. Rena paradiset , jag skamtar inte. vaskan kommer lugnt att vaga for mkt. men det far vi losa da hehe.

efter det var vi totta och gick och kopte var sin dricka,och vilade lite, pavagen darifran gick min kasse sonder, alla kladerma akte ut pa backen som tur va kom dom fran resturangen ut med massa kassar men det var lite pinsamt, hade ju kopt en del underklader och bikini hehe. men ..

nu ar vi i allafall hemma pa vandrarhemmet. ska bli skont, imorron ska vi eventuellt ga pa ett musseum, vi far val se vad vi orkar. forkylningen hanger i sig, tyvarr, idag kanner jag mig grymt trott och kanske pavag att fa lite feber, jag hoppas jag har fel. borjar langta hem nu. men det ar ju inte sa lang tid kvar.

praktiken ar jatte bra och min handledare helt underbar. Pa tisdag ska jag fa testa att vara med sma barnen, 0-2ar. men sen ville dom ha tillbaka mig eftersom torsdag ar sissta dagen. Dom pratar hela tiden om hur tomt det kommer bli utan mig och jag kommer ocksa att sakna dom, det har varit jatte roligt!.
ses snart, forsoker blogga lite till innnan jag kommer hem! ha det bra sa lange
alskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0