forkylningen fortsatter

Hej!
Forkylningen hanger i sig, men har blivit lite battre, sover lite battre hehe.
ilordags var vi och vandrade pa the hills. det var kul, men valdigt jobbigt eftersom jag var forkyld.
det var riktigt roligt, valdigt vacker utsikt. helt otroligt. lite blasigt men valdigt fint vader annars.

Pa sondagen var vi( carina, patricia och jag) i kyrkan st: john, det var en valdigt vacker kyrka, kom mycket folk, vi var pa 2 gudstjanster, bada tog ca en timme, men den forsta var det myckert korsang och den andra var ett dop, sa det var riktigt roligt.

har kommer lite bilder fran helgen.


nu startar vandringen

Nu ska vandringen borja, vi gick ca 8km. kallt, men solen sken.

vacker utsikt

Vacker utsikt, nar vi ar pa vag upp. det var helt otroliga utsikter aven om det kan va svart att se pa korten.

carina aker plastpase

Det var lite halt pa vissa stallen da anvande carina sin plastpase, efter ett tag gick plastpasen sonder och haon blev lika blot som oss andra hehe.

fina kyrkan

bilden blev lite konstigt vriden, men jag hoppas ni kan se, detta ar den fina kyrkan vi var i.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

2009-01-28 @ 16:16:40
Postat av: Kerstin

Hej Emma,

jag hoppas att ni alla har det bra , att ni trivs på era APU-platser och att ni har det trevligt på fritiden. Förra veckan hade ni ju besök av bla Åsa och själv var jag på två platser i Holland. Min resa var inte tänkt från början, men jag fick plötsligt en möjlighet att åka, bla besökte jag Dordrecht där Daniella, Sofie, Helen och Elin är. De trivs jättebra och den här veckan är de bland riktigt små barn från ca tre månaders ålder, annars har de varit bland äldre barn.

Ha det så bra och hälsa alla.

Kerstin

2009-01-28 @ 16:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0