EN VECKA HAR NU GATT

Hej!

En vecka har nu gatt , det gar sa fort, varit 3 dagar pa praktiken denna vecka riktigt roligt.
Nu sitter jag pa colleget , helt sjalv zabrina ar namligen sjuk och ligger pa vandrarhemmet och vilar, hoppas hon blir battre snart.
Det ar sa himla roligt har aven som jag ibland langtar hem.
Igar var zabrina och jag pa princesstreet och shoppade lite, jag kopte twilight bockerna sa jag var valdigt nojd.
sedan gick jag runt sjalv en stund medan zabrina begav sig av hemmat.

Vi var valdigt trotta igar och hade traningsvark overallt for att i onsdags tog vi bussen till en stor mataffar och handlade all varan mat, blev ca 4-5 kassar, vi hade tankt att vi bara skulle behova handla 1 gang i veckan . Men nar vi gick av busshallplatsen pa vag hem var det ca 20 minuterspromenad med 4 kassar var, det var sa tungt sa ni anar inte. men carina ar bra pa mssage sa jag hoppas jag kan fa lite massage idag .

I helgen ska vi nog ut pa massa olika saker, vi traffasde nagra tjejer fran sverige, fran birgitta skolan som vi kanske ska ga pa puben med imorron kvall, vi far val se hur det blir.
Idag ska jag fa traffa dom studenter som ska gora utbyte med oss sa jag ar lite narvos, aven om min engelska ar bra, sa ar man ju anda lite narvos att dom kanske inte forstar mej, men man ar val alltid narvos nar man ska traffa nya manniskor.

Tog reda pa lite adresser idag sa jag hoppas jag snart kan skicka ivag lite kort hem till Sverige .
Vadret idag ar mulet och inte sa jatte kallt, men jag hoppas verkligen solen tittar fram nagon gang idag vi har haft en del regn den sissta tiden sa det vore skont med lite sol.
Pa sondag kommer lararna till Edinburgh sa det kanns jatte bra hoppas vi hittar pa nagot roligt med dom det vore trevligt.

Forsoker uppdatera bloggen sa gott det gar . Hor garna av er via mail!
Snart ska jag bege mig av for att traffa dom andra och Gordon (varan handledare) for att traffa dom skottska studenterna.
hoppas vi ses och hors snart igen!

Manga kramar Emma


Kommentarer
Postat av: marita

Hej låter jättekul! Sett något slott än? Rea verkar oxå kul! Hoppas det gick bra för dig på collaget men klart man är lite nervös om man ska förstå varandra love m o p

2009-01-16 @ 18:03:34
Postat av: marita

Jättekul att läsa din blogg! Klart att man är nervös för att de kanske inte förstår allt eller att det blir missförstånd! Här är kallt minus 10!

Hoppas ni hittar någon trevlig pub! kram m

2009-01-16 @ 18:08:46
URL: http://cien.blogg.se/
Postat av: marita

Jättekul att läsa din blogg! Klart att man är nervös för att de kanske inte förstår allt eller att det blir missförstånd! Här är kallt minus 10!

Hoppas ni hittar någon trevlig pub! kram m

2009-01-16 @ 18:10:21
URL: http://cien.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får en bra fredagskväll! :)

2009-01-16 @ 18:13:47
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: marita

Jättekul att läsa din blogg! Klart att man är nervös för att de kanske inte förstår allt eller att det blir missförstånd! Här är kallt minus 10!

Hoppas ni hittar någon trevlig pub! kram m

2009-01-16 @ 18:36:25
URL: http://cien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0