En toppen helg

Hej igen!

Har ar allt ratt okej, dagen har varit bade rolig och lite jobbig.
Nar jag var pa praktiken hade dom besok av en typ  tandlakare som genom dockteater forklarade hur viktigt det var att borsta tanderna och sa vissade hon hur dom skulle gora.
For det ar sa att dom bostar tanderna pa forskolan.
Sen pa eftermiddagen gick jag och tva peronal med nagra barn till skoaffaren.
Dar barnen skulle fa mata sina skostolkear. Det var riktigt roligt, tyckte bade vi personalen och barnen.
Jag pratade ocksa en hel del med min handledare Susan och hennes kollega om dom kunde ge nagot tips om vad dom tyckte vi skulle titta pa i Edinburgh.
Problemen borjade dock nar jag kom hem , hade inte sovit sa mkt dom senaste 2 natterna,
tog darfor en tupplur pa eftermiddagen och dsedan var det dags att laga mat och darfor laste jag in min vaska i ett skap, da rakade jag lasa in nycklarna ocksa , sa jag fik PANIK! men det loste sig , jag fick lana en tang att knippa upp laset med.
far fixa nytt las imorgon.

Nu kanske ni vill veta va vi gjorde i helgen. JO forst var jag pa colleget , eftersom zabrina var sjuk, stanna hon hemma.
Pa lordagen madde hon battre och vi bestamde oss for att ta en shoppingrunda och sedan mota dom andra vid 4.
Nar vi sedan traffade de andra gick vi pa 3d-bio om Locknessdjuret.
Men det var en stor besvikelse, filmen tog en halvtimme och var mest om teorierna om locknessodjuret, saa men det var intresssant men inte som vi hade tankt oss.

eftewr det gick vi och at pa en resturang/pub dar vi stsannade ratt sa lange, sedan gick vi alla hem till varat vandrarhem och spelad kor och prata.
Pa sondagen tog cci sovmorgon och motte de andra utanfor slottet vid ett.
Slottet ar valdigt stort aven om det kanske inte ar sa pampigt pa utsidan . Manga olika musseum om olika krig och krigsutrustningar osv. Men det var en valdigt vacker utsikt , manga nadra roliga saker att se sa det var kul. sak se till att fa in lite roliga bilder snart hoppas jag.

nu ska jag ga upp och duscha och forhopningsvis plugga lite teori.
NY info fredag hoppas jag!

OM DET BLEV LITE STAV FEL ELLER SA ,SA BER JAG OM URSAKT HAR ONT OM TID.

Hors snart! lots of love  puss&kramar Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0