antligen framme!

Eftersom skottarna saknar alla bokstaver med picka sa blir texten konstig!

Hej! nu ar jag antligen framme!
Efter en ratt sa jobbig resa, inte mellan linkoping- amsterdam men mellan amsterdam- skottland var det turbulens.
Det var rena rama lisseberg hehe.
sa det var inte sa roligt blev ratt sa yr. Men vissa tyckte ju att det var ratt sa roligt att fara omkring i planet.
men val framme ar allt bra och vi bor pa ett bra vandrarhem. kom hit ca ca 17.
gjorde oss hemmastadda och vila en stund, sen gick vi till resturangen och at lite mat, jag tog en jatte god bakad potatis.. mums.

Efter en godnatts somn hamtade Gordon oss, tog oss runt i den storan vannen och visade oss vara praktikplatser, och sen akte vi till en stor mataffar, for att handla ordentligt. Efter det blev vi hem skjusade oss hem igen. efter Lunchen gick jag och Zabrina pa stan for att se om vi kunde hitta till varan praktikplats utan Gordons hjalp.
Vi gick in i en jatte rolig Indiskbutik, dar vi hittade massa roliga saker.

Imorron ska vi till collaget , fa se hur det ar det, sen ska vi besoka vara apu platser ska bli sa kul, vi har bade Zab och jag fatt praktik pa Storbithaniens basta forskola! Stort! hehe ska bli sa kul att se vad dom anser ar bast.
Snart ska vi satta oss i en soffa med en kopp te och lasa en bra bok.
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0