Andra dagen

bild pa Edinburgh, prinsesstreet

Detta ar en bild pa andra dagen vi ar i Edingburgh och gick i parken, detta ar en bild da vi har gatt upp for en ratt brant backe, nara slottet for att fa lite bra bilder.
det kanske inte kanns sa papigt att se den pa denna lilla bild, men det ar det, ett regnvader holl precis pa att dra in och vi kunde se det komma.
den dagen gick vi en del, och tittade runt.

har ser man tydligt att ovadret kommer

Ovadret narmar sig, valdigt fin utsickt ligger en park precis nedanfor.

efter varan promenad gick vi och tog en fika pa ett mysigt fik/bokhandel.  zabrin och patricia

Zabrina och Patricia pa fiket/bokandel, ett jatte mysigt stalle.

carina och jag pa fiket

carina och jag (Emma)nar vi fikar, sedan skrev vi en del vykort. riktigt ttrevligt!

pa lockness 3d-bio

Zabrina och jag(Emma) pa 3d-bio om Locknessodjuret. det var kanske en onodig grej tyckte vi efterat eftersom det inte var som vi hade tankt oss fran borjan, men det var kul att hitta pa saker tillsammans. Det var ju roligt att fa ha dom har lackra glasognen pa sig hehe.

ute och at mat,pa en resturang/krog. dar vi stannade ratt sa lange sen,drog vi hem till vandrarhemmet.

ute och at for forsta gangen sens vi kom, zabrina och jag hade tidigare tagit en middag pa vandrarhemmetsresturang.
Det var trevligt, aven om det blev lite krongligt med betalningen, men det loste sig ju bra sen tjejer!

vandring pa slottet

var vandring pa slottet har borjat, det var riktigt roligt och intressant aven fast det blev lite mkt krig.
har ar carina och patricia precis vid ingangen.
dagen blev valdigt lyckad.
inne pa slottet kunde man testa krigsutrustning

detta ar en lite otydlig bild pa mig nar jag testar en krigsutrustning, den var SKIT tung bade hjalmen och ryggsacken jag haller i handen. Men det var roligt att testa.

dags for varan lunch

Zabrina och jag hitta en lite hala dar vi kunde ata den lunch vi hade tagit med oss. det var en valdigt vacker utsikt darifran och vi kunde ta lite skydd fran kylan, for det hade borja blasa ratt sa rajalt dar uppe.

fangelse

vi gick en svang i fangelsehalan, det var riktigt roligt, dom hade gjort sa att det lat vissa roster, det var lite kusligt.

middag med lararna

middag med lararna pa mandagen. Riktigt trevligt att kunna prata svenska ordentligt, och att fa mojligheten att prata av sig allt man upplevt.

Kommentarer
Postat av: marita

Jättekul med bilder mera sånt!!! Jätteroligt !! Ni verkar ha det jättekul. Kram Pappa och Mamma

2009-01-24 @ 08:30:23
URL: http://cien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0