the hilands

hej!
nu ar vi hemma fran The hilands, en riktigt rolig busstur, fint vader i borjan,men sedan vrakte snon ner och vi fick sta over att se ett slott, for slottet hade stangt. pag snon. sa det var lite synd, men sedan akte vi vidare till lockness och inverness.
Det var en rolig resa, aven om man var valdigt seg sen pa eftermiddan, attit mycket ute idag, bakadpotatis och pomes hehe. Mums.
Hade trevliga resekamrater , bara ungdomar typ 2 vuxna. hehe. sota/hjalpsamma killar fran Usa. Det var roligt, alla, klappade handerna och skrattade tillsammans, det var roligt, vi var dom anda typ som inte kom fran ett engelskttalande land. Men resan var toppen, angrar det inte. Reseledaren/cafforen var jatte rolig, drog massa skamt hela tiden, och beratta olika historiska saker under tiden vi akte forutom dom stallen vi stannade pa.
Tog massa bilder.

imorgon ar det dags att aka hem, ska bli bade roligt, skont, trakigt, jag kommer verkligen sakna Skottland(Edingburgh) och jag ser fram emot att komma hem och maila min APU plats.
KOmmer kanske bosatta mig i Skottland nan gang i framtiden, har trivits jatte bra,
Ikvall har vi jobbat med varan packning,letat vag for att kolla viktien, packat om, sen i morse fick vi byta rum, sa vi var glada att vi inte behovde delar rum med nagon.

ses imorgon hemma i Sverig ca 11
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0