Har ar det kallt

Hej igen!
har ar det valdigt kallt, enligt personalen pa forskolan ar det den kallaste dagen hitils, och att hela februari skulle bli den kallaste manaden i ar. Det kanns, fast temperaturen inte ar sa kall sa fryser man iallafall, det ar en annan typ av kyla, riktigt jobbig, idag hade jag hur mycket klader som helst och jag fros bade inne och ute.

Har kommer lite bilder fran helgen i Glasgow och en del andra bilder hoppas ni uppskattar dom!

en kvall pa puben

En kvall pa puben, Zabrina testade nagra olika olsorter och jag tog en cider, riktig trevlig personal ocksa;)
Tog dock ett tag innan vi hittade denna pub, dom andra puberna vi sag, eftersom vi inte gick till "Kroggatan", sa var pubarna fyllda med gamla gubbar , som sag pa fotboll, eller pubar med lattkladda tjejer, inget for oss .


dagen dar pa (tror jag det var,det blir lite konstigt med dagarna) akte vi till Glasgow.
Det var valdigt trevligt och nagot jag uppskattade valdigt mycket.

Glasgow       Glasgow

val frammen i Glasgow, resan tog som jag nog sagt, kortare tid en var vi trodde, vi hade riktigt trevligt, at lunch och Emma shoppade loss ordentligt. Men en valdigt trevlig resa.

Glasgow

Tar en paus efter shoppingen , innan vi ska tillbaka till Edinburgh. kassen till vanster brevid mig, ar bara mina ny shoppade klader hehe.

min promenad

fina kyrkan, dar jag for ca 1 vecka sedan tande ett ljud for min farfar som gick bort pa nyarsafton, saknar honom.

min promenad

Efter min promenad, pa ca 2 timmar gick jag till Costa, och tog mig en fika, riktigt skont efter en lung promenad.

min promenad

pa vagen hem, mote jag en annan turist, som bad mig, ta kort pa henne, sa kunde hon ta ett kort pa mig,
Det sa man ju inte nej till.

min apu

Detta ar namnet pa min avdelning, har annu inte tagit reda pa vad det betyder.

min snygga nykopta mossa

Pa min promenad gick jag in i turistbyran for att kopa en karta.... gissa vad jag hitta... valdens snyggaste mossa :P
blev valdigt fortjust i den, har den pa mig  nu...
och det var tur att jag kopte den for sen kommm......
snoar

.... for sedan kom THE SNOW... till och med skottarna blev forvanade. Riktigt roligt. kallt, blasigt och hagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0