Borjar snart packa!

Hej!

har vraker det ner sno/hagel  , har gjort hela dagen, gor ont i hela ansiktet. Inget roligt alls.
Personalen tycker det ar jatte roligt att vi fryser sa mycket eftersom vi sager att det ar kallare hemma.Men det ar en annan typ av kyla i Skottland, man fryser mer innifran och ut. Aven om man har mycket klader pa sig.
Fortfarande lite forkyld, men anda mar bra. Borjar daremot langta hem lite grann, vill borja packa.

Som jag namde forra bloggen var att jag hade shoppat ratt sa mycket, sa jag hoppas inte det blir alldeless for mycket overvikt, men jag och zabrina har borjat tanka ut olika tekniker pa att losa problemet, sa det blir nog bra. hehe.

vi borjar ocksa planera om hur vi ska lagga upp dom sissta dagarna, vi funderar pa att ta en bussresa till the hilands, men vi far val se vad pengarna racker till. Det skulle bli kul om man hann med det men.. men vi far val se.
hoppas allt ar bra hemma. Borjar langta till fjallen, ar ju inte langt kvar.... 2veckor.....
Jag hoppas att man hinner se lite mer denna vecka, vi har nagra saker i narheten av varat boende och praktik som vi vill titta pa men, vi far val se vad vi hinner med. Imorgon ska vi till colleaget och blogga o maila lite mer... utan stress. sa dom som vill lasa mer kommer in pa bloggen da.

Idag pa eftermiddagen fick jag vara pa zabrinas avdelning dar barnaen ar 3-5 ar, varsta vilda avdelningen, ar helt otroligt att zabrina klarar av det, men hon kampar. Duktigt. men det ar trevligt, men dom ar valdigt vilda, plus det ar sa mkt annorlunda mot hemma, pa en avdelning, for den aldern.
imorgon ska jag fa vara hos sma barnen , men en utav personalen, Mureen ar bara dar man ,tis, sa hon vill att jag ar en del pa avdelningen sa hon kan saga hej da. Sen vill Susan att jag spenderar mina sissta dagar med dom. Sa dom kan saga hej da , ta kort och byta mail. For att dom kommer sakna mig, sa mkt! Blir helt rord, ingen praktik har varit sa bra!

bloggar igen imorron! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0